v.2.4


Tartalom:
I. rész: Bevezetés a játékba
II. rész: A harcos tulajdonságai
III. Adatok
IV. rész: Cselekvések
V. rész: Minden egyéb
VI. rész: Készítők


I. rész: Bevezetés a játékba

"Elképzelhető, hogy a lelke mélyén minden hős éppen olyan gyáva,
mint én vagyok - gondolta -, és az a legfontosabb,
hogy az ember ennek ellenére is megtegye azt,
amit tennie kell. Hiszen, ha nem rémült, hanem teljesen hidegen hagyja bármilyen veszély,
akkor abban mégis hol van hősiesség?" Tad Williams: Virágok háborúja

Nos, talán a fenti pár sor írja le legjobban ennek a játéknak a lényegét. Tedd meg azt, amit máshol nem tennél, légy bátor és kitartó, küzdj mindvégig! Hiszen mi egy olyan világot tárunk eléd, ahol a gyöngék elhullnak, és csak a legrátermettebbek maradnak talpon. Itt nincs kegyelem, akárcsak a valóságban. Itt nem lehet újratölteni egy korábbi állást, ha valami rosszul sülne el... Készen állsz megismerni?

A Harcos Nevelde egy online, körökre osztott szerepjáték. A játék során 3 karaktert, harcost irányíthatunk. A karakterek különböző típusúak lehetnek, más-más tulajdonsággal. Mindhárom egymástól függetlenül fejlődik, kapcsolat csak a gazdájuk közt van. A lényeg, hogy egy-egy harcossal, a lehető legmagasabb szintet érjünk el, a lehető legtöbbet fejlődjünk, tapasztalatot szerezzünk. Ez nem lesz könnyű. Kezdetben tanítani, gondozni, edzeni kell a harcost, hogy megállja helyét az Utcán, ahol nem mindennapi veszélyekkel kell majd szembenéznie. Itt harcolhat a többi játékos ellen. Ehhez fegyverekre lesz szüksége, amit meg kell majd vásárolnia, harc után pedig meg kell javíttatnia. Ezért rettentő sok pénzre (Zsé) lesz szüksége. Pénzt, akárcsak a való életben, szerezhetünk "tisztességes" munkával, a casinoban, uzsorástól, esetleg rabolhatunk is, de vannak olyan típusú harcosok, akiknek a tulajdonságaival szerezhetünk plusz pénzt. Naponta lehet tanulni, melózni, rabolni, és naponta 7 zsetonunk van a casinoban. Különböző cselekvések elvégzése után, harcosunk tapasztalati pontokkal gazdagodik (TP), ami ha egy bizonyos érték után szintlépést jelent. Ilyenkor többek közt új fegyvereket használhat, új leckéket tanulhat. (ezekről később esik szó részletesen)

Ha szereted a kihívásokat, az izgalmakat, próbáld ki! Nem vesztesz semmit, az élmény garantált! Sok szerencsét!

Általános Szerződési feltételek és Adatvédelmi nyilatkozat


II. rész: A harcos tulajdonságai

1. Életerõ
Az életerő a karakterünk legfontosabb tulajdonsága. Ha 10 alatt van 5 napon keresztül, akkor harcosod meghal, és csak SMS-el lehet feltámasztani. Értéke kezdetben 60/100, de a maximum szintlépésenként nő 10-zel.
Növelése: - naponta nő 10-zel (ha van kaja, vagy pia)
                - dokinál
                - gyógyszer csomagokkal a boltban

Csökkenése: - ha nincs kaja és pia(-10)
                    - verekedés közben
                    - ha nem fizetünk az uzsorásnak (-50%)
                    - ha a bulizás közben nagyon kiütjük magunkat (-25)

2. Kedv
A kedv értéke mutatja meg harcosod lelki állapotát. Maximális értéke 100 (indulásnál 80/100). Ha 90 felett van, a verekedésben sebzésbónuszt ad. Viszont csak úgy mint az életerő, ha 5 napon keresztül 10 alatt van, akkor a karakter elpusztul.
Növelése: - tárgyak használatával (focilabda, csocsó stb.)
                - győzelem esetén
                - sikeres csajozás (+5), harcos beach party (+15)
                - speciális képességgel

Csökkenése: - naponta 5-tel csökken
                    - vereség esetén
                    - ha az uzsorásnak nem fizetünk (-50%)
                    - sikertelen csajozás (-1)

3. Erõnlét
Karakterünk fizikai állapotát jellemzi. Minél több, annál többet sebez a harcosunk.

4. Állóképesség
Megmutatja mennyire bírja a strapát harcosunk. Befolyásolja, hogy mennyire sebződik harcosunk. (sebzés csökkentő)

5. Gyorsaság
Fontos szerepe van a gyorsaságnak, ugyanis ettől függ, milyen gyakran sikerül kitérni egy támadás elől, illetve blokkolni egy támadást.

6. Ügyesség
Ha harcosunk elég ügyes, gyakrabban jár sikerrel a rablásoknál, illetve nagyobb esélye lesz crit. sebzésekre.

7. Tömeg
Fontos harcosod testsúlya is. A legideálisabb tömeg 75-85 kg. Minél messzebb vagy az ideális testsúlytól annál kevesebb lesz a sebzésed! A testsúlyodat edzéssel, koplalással(-2kg naponta ha se kaja, se pia nincs), etetéssel(+1 kg naponta ha csak pia, vagy csak kaja van, +2 kg ha mindkettő van), tárgyakkal tudod befolyásolni.

8. Vagányság
A tökös harcos általában erősebb a csatában, és ez itt is így van! Adj vagányságot harcosodnak, és meglásd: jól jársz!
Befolyásolja: - UZSORÁS : növeli a kikérhető összeget
                    - BANK : csökkenti a futamidőt
                    - CASINO : növeli a nyereményt
                    - BÖRTÖN : bizonyos vagányság után van esélyünk megszökni a börtönből

9. Tisztelet
A való életben is igen fontos, hogy tiszteljük ellenfelünket, esetleg vezetőnket. Ez az érték mutatja meg, hogy a te harcosodat milyen mértékben tiszteli a többi harcos. Hasonlóan a vagánysághoz, ezt a tulajdonságodat is te növelheted. Ha harcosod eléggé tisztelt, az alábbiakban szerezhet előnyt magának:
Befolyásolja: - BANK : növeli a kamatot
                    - CASINO : növeli a maximum tétet
                    - UZSORÁS : növeli a fizetési határidőt
                    - BÖRTÖN : csökkenti az óvadékot

10. Kor
Harcosod korát adja meg napokban. Nincs túl sok jelentősége.

11. Tapasztalat
A játék során TP (tapasztalati pont) gyűjtésével lehet fejlődni. Minden szinthez el kell érnünk egy bizonyos tapasztalati pontot, hogy szintet léphessünk. Ezeket verekedés során, rablásnál, melónál, csajozásnál lehet szerezni. Értékük az adott szinttől függ. (1es szinten kevesebb TP-t kapunk mint mondjuk 5ös szinten) Természetesen értéke számít a harcok során.

12. Fegyverhasználat, fegyver skillek (kézség)
A harcosod lehet bivalyerős, lehet szuper gyors. De ha nem tudja használni fegyvereit, akkor nincs esélye!  Minden megtanult fegyvertípus használatát gyakorolhatod a lőtéren. Maximális értéke szintenként 5-tel nő. 1 skill = 0,05% crit esély, +0,02% sebzés (crit = kritikális ütés, azaz másfélszeres sebzés)

13. Sebzés
Hogy csata közben mennyit sebzel az ellenfél életerejéből, az több dologtól függ.. A fegyvertől, annak sérültségtől, tapasztalattól, kedvtől, tömegtől, szinttől, harcos típusától, fegyverhasználattól, erőnléttől. Sebzést pajzsok használatával lehet csökkenteni.

14. Szint
A játék során 60 szint van. A legfőbb cél, a 60-as szintet elérése! Szintet lépni tapasztalati pontok gyűjtésével lehet. A szintedtől függ, hogy miket tanulhatsz, hogy milyen fegyvert használhatsz, milyen drogokat használhatsz. Nagyobb szinten nagyobb lesz a maximális tét a casinoban, jobban jövedelmező melókat vállalhatsz el. Nem kétséges, hogy a játék szempontjából elég fontos tulajdonság.

15. Pont
Minden harcos 2500 pontról indul, győzelem esetén nő, vereség esetén csökken. Befolyásolja, hogy milyen ellenfelet kapunk az Utcán. (nagyobb pontszám = erősebb ellenfél)

16. Zsé
Ebben a világban a pénznemet Zsének hívjuk. Akárcsak a valóságban, itt is áldás ha van, átok ha nincs. Melóval, rablással, speciális képességgel, casinoban, verekedéssel lehet szerezni. Ha már túl sok van belőle, elköthetjük a boltban, a caféban, a dokinál, a konditeremben, a lőtéren, a fegyverkovácsnál, óvadékra és még sok másra.
A harcosok naponta zsebpénzt kapnak (harcos szintje * 25), de ez az érték maximum 250 lehet.
VIP játékosok harcosai kétszer ennyi zsebpénzt kapnak, illetve a maximum 500 Zsé nekik.

17. Függőség
Ha gyakran használsz erősítő szereket és egyéb italokat, könnyen hozzászokhatsz. Ilyenkor a függőséged megnő, és minden nap annyival csökken az életerőd, amennyi a függőséged. Függőség pontjaidtól pénzért cserébe, elvonókúrán szabadulhatsz meg.


III. rész: Adatok

Fegyverek
Minden boltban megvásárolt fegyvert itt tárolsz, itt nézheted meg (rájuk kattintva), hogy mennyit sebeznek, mennyire használódtak el, mennyire tutod őket használni.
VIP matrica: A VIP harcosok kapnak egy matricát, amit a kedvenc fegyverükre ragasztva +15% sebzést adhatnak hozzá.

Pénzrendelés
Ha kevés Zséd van, többet szeretnél, rendelhetsz magadnak emeltdíjas sms-ért cserébe. Részletek a az SMS/VIP témában.

Események
Harcos beach party: Bulizhatsz a parton a haverokkal, a beugró 1500 Zsé. Növelheted vele harcosod kedvét, de ha nagyon kiütöd magad, annak másnap következményei lesznek.

Randizás: Naponta kipróbálhatod magad, vajon mennyire jössz be a csajoknál. Ez ingyenes, és ha sikerrel jársz, +5 kedv a jutalmad. Viszont naponta csak egyszer randizhatsz. Fő a monogámia! :)

Speciális képességek: Minden tipusnak van egy PASSZÍV és egy AKTÍV speciális képessége. A passzív egy tulajdonság, amivel az adott tipus mindig rendelkezik. pl.: olcsóbb tárgyak a boltban, naponta kétszer rabolhat, stb. Az aktív képességet naponta egyszer lehet használni, és általában tulajdonságainkat növelhetjük vele, vagy pénzt szerezhetünk.

Nyaralás:
Ha úgy alakul, hogy előreláthatóan hosszabb ideig nem tudsz a harcosaidra figyelni, elküldheted őket nyaralni. Bármeddig odalehetnek, viszont legalább 3 napot kell nyaralniuk, előtte nem hívhatod őket haza.

Kaja/pia feltöltése:
Feltöli a hűtőszekrényed. Teljesen ingyenes.

Szintek
A Harcos Neveldén 60 szint van. Itt láthatod a következő szinteket, és hogy mennyi TP kell hozzá.

Tárgyak
Ezen a polcon tartod a boltból hozott cuccokat. Minden tárgyat, akármennyi van belőle, egy nap csak egyszer használhatsz. (pl. egy nap csak egy csokit ehetsz, de még aznap csocsózhatsz)

Erősítő szerek
Csakúgy mint a tárgyaknál, itt az erősítő szereket használhatod. Érdemes őket csata előtt használni, mivel egy bizonyos ideig hatnak csak. Itt figyelheted meg függőséged állapotát, és itt mehetsz el elvonókúrára.


IV. rész: Cselekvések

1. Suli
Az igazi utcai harcosnak 8 tulajdonságot kell elsajátítania. Ezek a: támadás, védekezés, ütőfegyver - szúrófegyver - könnyűfegyver - nehézfegyver - robbanószer használat, álattartás. Naponta egy leckét tanulhatsz, de mindennap azt tanulod amelyiket akarod, csak szintekhez vannak kötve. A támadás és védekezés elsajátítása kell az összes fegyverhasználathoz, és ahhoz hogy kimehess az utcára. Ha megtanultál egy fegyverhasználatot, akkor az olyan tipusú fegyvereket használhatod csatában.

2. Verekedés
Ez itt a nevelde legfontosabb, és szerintem sokak által legkedveltebb része. Itt mérhetik össze erejüket a neveldén tartózkodó harcosok. Ez nem más mint egy körökre osztott adok-kapok stílusú összecsapás. A verekedés lényege nem csak maga a harcosunk ereje, hiszen mi magunk választjuk ki mivel védekezünk, mivel támadunk, és nekünk kell taktikázni. Nekünk kell spórolni a támadás pontokkal, nekünk kell kitalálni mivel támadhat az ellenfél, hogy megfelelõ pajzsot válasszunk. Ha máshol nem is, itt rajtunk (is) múlik a gyõzelem!

A verekedés helyszíne: az Utca. Itt láthatjuk a többi harcost, aki éppen az utcán tartózkodik, illetve jelenlegi kihívóidat. Egyszerre csak egy harcost hívhatunk ki, de több kihívónk is lehet. Ha megfelelõ ellenfelet találtál magadnak, indulhat a harc!
A program véletlenszerûen sorsolja ki melyik játékos kezdi a támadást, és hogy ki mivel védekezik az elsõ körben. Tegyük fel hogy mi kezdünk. Elöször is vessünk egy pillantást a csata térre. Fent láthatjuk magunkat, tulajdonságainkkal, lentebb van az ellenfél. Köztünk látható a Szorzó, ami megmutatja, hogy az alap zsákmány (200 Zsé) mennyivel lesz megszorozva, attól függően milyen szintkülönbségekkel folyik a harc. Mellette látható a zsákmány amit a győztes vihet haza. Ha az első kör a miénk, válasszunk fegyvert a nyilak segítségével. 1 vagy 2 fegyverrel támadhatunk, rajtunk áll. Az X gombbal alapállapotba kerül minden, újra kiválaszthatjuk a fegyvereket. Jobb oldalt kijelölhetjük, hogy melyik pajzzsal védekezzünk, ha nincs egyik se kijelölve, pajzs nélkül fogunk támadni, ilyenkor van esélyünk, hogy elhajoljunk a támadás elől, de ha nem sikerül az egészet bekapjuk. A fegyverek fölött látható a rendelkezésre álló Energia. Ez az érték minden támadás előtt 100, ebből vonódik le a fegyverkre szánt energia. A maradékkal harcosunk védekezik, pajzsot használva a megmaradt Energia felét (%) biztosan blokkolja az ellenfél támadásából. Például: Ha én kiválasztom, hogy Pisztollyal támadok (-50 Energia, marad még 50), második fegyver nélkül, kiválasztom a műanyagpajzsot védőeszköznek, akkor 37,5% sebzést fog fel az ellenfél támadásából (persze csak akkor ha olyan fegyverrel támad amit az adott pajzs védeni tud). Csak olyan fegyver kombinációval támadhatuk, aminek az össz. energia szükséglete nem nagyobb mint 100. Így nem támadhatunk egyszerre például két bazookával. Addig mennek a körök, míg 20 életerő alá nem megy valaki. Ilyenkor véget vetünk a harcoknak és kihírdetjük az eredményt. Fontos, hogy verekedésnél nem halhat meg egyik harcos sem, akár mekkora sebzések vannak. Az eredményhirdetés után akár újra verekedhetünk, mehetünk gyógyulni, de haza is mehetünk. Megemlítendő még, hogy a program nem frissít magától, nekünk kell ezt megtenni az utcán is, a frissítés gomb segítségével.

3. Casino
Azt hiszem nem mondok újat ha azt mondom, itt játszva nyerhetsz. De vigyázz, hamar elvesztheted minden pénzed! A túlzott játékszenvedély elkerülése végett egy nap csak 7 alkalommal játszhatsz, ezt jelzik a zsetonok!
Casinoban játszható játékok:
Black Jack: Az ismert kártyajáték, a magyar 21 nemzetközi párja. A bank ellen játszunk. A játék lényege, hogy lapjaink értéke minél közelebb legyen a 21-hez, de azt ne haladja meg. Ha lapjaink értéke közelebb van a 21-hez a bankénál, akkor nyertünk. Ha valaki átlépi a 21-es határt, akkor az "fuccs", és az illető vesztett. Ha valakinek pont 21 pontja van(ezt hívják BlackJack-nek), akkor az nyert. A játékot felfordított lapokkal játszuk, a bank 1-kártyával, mi 2-vel kezdünk. Addig húzunk amíg jólesik. Ha megálltunk, akkor a bank húz. A bank 16-ig köteles húzni, a felett viszont már meg kell állnia. Ha feladjuk, tétünk felét visszakapjuk. A betűs lapok értéke 10, az "Ász" értéke lehet 11, vagy 1, hogy melyik azt a helyzet dönti el.
CasinoWar: A játék lényege az, hogy miénk legyen a nagyobb értékű lap! A lapok értkének sorrendje: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, bubi, dáma, király, ász. A szín NEM számít! Döntetlen esetén visszakapjuk a tétünket. Miután különbözőek lettek a lapok, megnézzük kinek milyen értékű, és az nyer, akinek értékesebb a LEGUTOLJÁRA osztott lapja!
Lovi: Minden nap fogadhatsz az általad legesélyesebbnek tartott pacira. 20:00-kor kerül sor a futamra és eldől vajon ki lett a befutó. Nyeremény: a téted annyi szorosa, amennyi esélye volt a lovacskának, -1. (1:3-nál 2-szeres, 1:12-nél 11-szeres)

4. Rablás
Nos, ez egy alternatív módszere a pénzszerzésnek. Nagy pénz, rövid időn belül. Csodás elképzelés nemde? Hát nem ilyen egyszerű. Ugyanis nagy eséllyel lebukhatunk próbálkozás közben. Egy nap csak 1-szer próbálkozhatunk. Lehetõségünk van harcostól rabolni és bankból. Harcosnak csak be kell gépelni a nevét, és indulhat is a móka. Ám könnyen megeshet, hogy rajtakap minket és szedhetjük a lábunkat. Bankrablás esetén választhatunk, hogy melyik bankot vállaljuk be. Természetesen a zsákmány és a lebukás esélye egyenesen arányos. Jól gondoljuk meg, mert ha elkapnak a Biztonságiak akkor mehetünk a dutyiba.

5. Bolt
A vásárlás szintere a helyi bolt. Itt szerezhetsz be mindent. Fegyvereket, gyógyszereket, pajzsokat, tárgyakat.

6. Café
Verekedés előtt nem szégyen kicsit rákészülni a megmérettetésre agyban és testben egyaránt. Itt vásárolhatsz magadnak különböző erősítő szereket, amik növelik a reflexeidet, vagy nagyobb sebzést okoznak. Viszont ezek használata után számolnod kell az utóhatásukkal, és a függőséggel amit okoznak.

7. Bank
A Harcosnevelde banki szolgáltatása igen egyszerű. ám nem a gyors pénzhezjutást szolgálja. Itt biztonságba tarthatod vagyonod, bármikor kiveheted, és hetente kamatozik. A bankban lévő pénzzel nem vásárolhatsz, viszont el sem vehetik tőled. Ha kiveszed a pénzed a bankból, a kamat elveszik. Ha megvárod, még letelik a futamidő, akkor pénzed kamattal együtt megkapod!

Uzsorás:
Ha sürgősen pénzre van szükséged, bátran fordulj a helyi uzsoráshoz, aki bármikor segít ha kell. Viszont a kölcsönt a határidőn belül kamatostul vissza kell fizetned, különben rádküldi a verőlegényeit. (elveszítesz minden fegyvert és tárgyat!!!)

Befektetés: Itt található 4 virtuális cég virtuális részvényeibe fektethetjük be pénzünket. A cégeknek korlátozott számú részvénye van, ezekkel akár egymás között is kereskedhetünk. Hogy miért is jó ezekbe fektetni a pénzünket? Eláruljuk. Minden cég, minden nap meghatározott bevételt termel, melyet egy grafikonon is láthattok, 5 napra visszamenőleg (4+ma). Ne feledjük, itt nem csak nyerhetünk, de bukhatunk is. Ha a cég egy adott profit alá megy, akkor felszámolási eljárás indulhat ellene, és csődbe jut (3 nap alatt). Ekkor minden részvényt bevonnak! Saját részvényeinket eladhatjuk a banknak, vagy más felhasználóknak is a részvény piacon. Sok sikert, mindenkinek, mindekit üdvözöl a Harcos E-Biznisz!

FONTOS: A CÉGEK NEVEI KITALÁLT, NEM VALÓS, NEM BEJEGYZETT NEVEK! Bármilyen egyezés csak a véletlen műve!

8. Kalandozás
Fejlesztés alatt...

9. Lőtér
Mindent amit a suliban megtanultál, itt gyakorolhatod.

10. Doki
Egy véresebb csata után érdemes ellátogatni ide. 2 lehetőség közül választhatsz: Az első ingyenes, 1 óra alatt 19+harcosod szintje életerőt töltesz, viszont addig mást nem csinálhatsz. A másik lehetőség, hogy pénzért cserébe gyúgyulsz fel maximumra. Ez a sürgősségi elátás. Van még egy lehetőség, ha egy csatát elvesztettünk, a doki felajánlja, hogy két óra alatt összefércel, és az elvesztett életerőnk 80%-t visszakapjuk ingyen.

11. Meló
Ez az egyik útja megélhetésed biztosítására. Minden nap más melók tünnek fel a harcos böngészőben, más más fizetéssel, és munkaidővel. Szintedtől függően tudod elvállalni a melókat, magasabb szinten jobban jövedelmező egy-egy munka. Egy nap csak egyszer dolgozhatsz, és ha elvégzel egy melót, kapsz pár tapasztalati pontot.

12. Lakatos
Minden támadáskor fegyverünk 1%-ot sérül, elhasználódik. Célszerű javíttatni őket, mert az elnyúzott fegyverek kevesebbet sebeznek. A javíttatás ára nem csak a sérülés mértékétől, de a fegyver tipusától is függ.

13. Banda, Klubok
Először is tisztázzuk az alapfogalmakat. BANDA NEM AZONOS A KLUBBAL. Négy óriás banda létezik, ezek állandóak. Ezekhet csatlakozhatnak a klubok, a klubokhoz pedig a harcosok. A háború a bandák között fog zajlani!
2007 Karácsonyától elérhetővé vált a klubok alapítása. Minden harcos, aki rendelkezik a megfelelő feltételekkel, megalapíthatja a saját klubját. Ez után minden harcos, aki szeretne, csatlakozhat egy klubhoz. Egy felhasználó viszont, csak egy klubhoz tartozhat. Tehát minden harcosunk csak ahhoz az egy bizonyos klubba léphet be, ahova a legelsővel. Egy klub tagokból, az alapítóból és az alapító által kinevezett alvezérből áll. Az alapító menedzseli a klub ügyes bajos dolgait, ő szerkeszti a híreit, ő tesz felhívásokat, ő fogadja el a jelentkezőket és ő állítja be az adókat stb. Az alvezér moderál a klub üzenőfalon, illetve híreket szerkeszt és ő is elfogadhatja a jelentkezőket. A klubtagoknak minden nap egy bizonyos összeget kell fizetnie a klub kasszába. Az adókulcs minden nap automatikusan levonódik minden tagtól, ha nemtudja levonni akkor a tag megkapja az "ingyenélő" titulust, és az alapító dönthet sorsáról. Lehetőség van támogatni a klubot, sms küldéssel, ilyenkor a támogató adómentessé válik. A klubnak a pénzét érdemes felszerelésre költeni, ami nem más mint a bomba. Ezt viszont csak akkor tudja megvenni, ha a klub bandája rendelkezik olyan területtel ahol lehet bombát gyártani. A Bandaháborúban való részvételhez nevezési díjat kell fizetni a kluboknak.

BANDAHÁBORÚ
A bandaháború a négy banda közt fog zajlani, egy 5*5-ös térképen. Célja, hogy csak egy banda maradjon, aki az egész térképet birtokolja.

ALAPFOGALMAK

kör = 1 nap alatt telik le
kampány = egy bandaháború
rating = egy érték, egy bizonyos képlet alapján
utca = a kis téglalapok, amiket egy-egy területen el kell foglalni egy kör alatt

A MAP

Területekből áll, minden terület saját névvel és tulajdonságokkal rendelkezik (értékük akár kampányonként változhat): hány sikeres kör kell az elfoglalásához, és hogy mennyi Zsét ér az adott terület, esetleg extra épület (bomba depó).

Minden terület annyi kis négyzetet tartalmaz (utca), ahány sikeres kör kell az elfoglalásához, ezek alapból szürkék. (magyarul milyen értékes, mennyire nehéz elfoglalni) Egy terület csak akkor tekintett elfoglaltnak, ha minden utca el lett foglalva. (lehet, hogy ez tovább tart, mert nem volt minden kör sikeres)
A területek PÉNZT érnek a banda kasszának. (nem egyenlő a klub kasszával) A kampány végén olyan arányban kapja meg minden banda a saját pénzét, ahogyan kiesett. (utolsó kapja a legkevesebbet, első a legtöbbet) A Zsé szétosztása a klubok és a harcosok közt egyaránt végbe megy.

BANDA VEZÉR

Mi választjuk, általában a klub vezetőkből. Feladata, a stratégia megalkotása, a klubok vezetése (parancsok) és a támadás megkezdése (terület kijelölése).

RATING

A ratinget harcosok adják. Minden harcos "ér" valamennyit (ingyenélők kevesebbet). Minden harcos csak a saját bandájába lépthet be, itt harcolhat, de csak akkor ha a klubja kifizette a nevezési díjat (100 000 Zsé). Minden utca elfoglalásához kell egy bizonyos rating, amit úgy érhetnek el, ha csatlakoznak a csatába. Tehát online kell lenniük és egy gombra kell kattintaniuk a csatlakozáshoz. Ilyenkor a saját ratingjük hozzáadódik a többihez. Ha egy nap alatt sikerül összegyűjteni a szükséges ratinget, akkor a kör sikeres volt, az utcát elfoglalták. A rating képlete összetett. Szerepet játszik benne a harcos klubja, de egyéni tulajdonságai is. (erőnlét, szint, tapasztalat, stb)

FOGLALÁS (gyarmatosítás, szürke területek)

A foglaláshoz RATING KELL, minden utcához egy adott rating. Arányos az uccák számával, a terület nagyságával és értékével. Ha kijelölte a bandavezér a területet (csak szomszédos terület foglalható), akkor a többiek tudnak csatlakozni a foglaláshoz. Ha elérték a ratinget, akkor sikeres a foglalás, az utca megszerezve. Egy nap csak egy utca foglalható el. Ha a banda az összes utcát birtokolja az adott területen, akkor a területet elfoglalták.

TÁMADÁS

Támadást a bandavezér indíthat egy szomszédos terület ellen. Ilyenkor jön a már megszokott rating rendszer, egy kis csavarral. Az foglalja el az adott utcát, aki több ratinget szedett össze. A védök előnyben vannak, annyival több ratinget kapnak, ahány utcájuk van még a területen. (minél több utca, annál több utánpótlás)
A terület azé lesz, aki az utolsó kör után több utcát birtokol.

Minden nap 16:00-ig lehet kiválasztani a támadás helyszínét, a csatlakozásra pedig 16:00-tól, 21:00-ig van lehetőség, utána eldől a hely sorsa.

Egy kampánynak akkor van vége, ha már csak 1 banda van az egész MAP-on. Ilyenkor jön az eredményhirdetés, a zsé osztás, pár nap múlva pedig a következő kampány.

RANGOK

Rangokat a harcokhoz való csatlakozással szerezhetünk. Minden rang + ratinget ad.
Ranglétra:
0 csatlakozás:      újonc / +0% rating
15 csatlakozás:   - katona / +10% rating
30 csatlakozás:   -- utcai harcos / +20% rating
80 csatlakozás:   --- parancsnok / +30% rating
180 csatlakozás: ---- veterán / +40% rating
350 csatlakozás: ----- hős / +50% rating

12. Lakás és házikedvenc
A 2.1.8-as verzióban a HarcosNevelde lakóinak lehetőségük nyílik saját villát vásárolni, ahol biztonságosan kikapcsolódhatnak, elrejthetik értéktárgyaikat. Ez a kis luxus több, különböző bónuszokat nyújt nap mint nap ha az üres telekre házat, majd szobákat építtetünk. Ez a kulcsa a későbbi házasságnak, illetve gyerekcsinálásnak is! A lakásunkat takarítani kell, ugyanis bizonyos tisztasági szint alatt (50%) nem járnak a bónuszok!

Ha van lakásunk, már csak egy házikedvenc hiányzik. Vagy mondjam inkább úgy, hogy "harci"kedvenc? Igen! A feketepiacon majdnem egy tucat állatfajból
válaszhatunk magunknak egy vérengző társat, aki később a verekedéseink során az Utcán védelmezhet meg minket. Minden állatfaj különböző tulajdonságokkal rendelkezik. A sebzés magától adódik. A Crit. (critical) a támadások legsúlyosabb formájának esélyét mutatja meg. A páncélzat csökkenti a kedvencünk sérülését. Az is változó, hogy melyik faj hogyan tűri kaja nélkül, illetve mennyire könnyű őt felvidítani. Ha az állatkánk könnyen jókedvre derül, sose lesz vele gond, hisz ha jó a kedve, minket is szeretni fog. Annak, hogy az állatok meddig bírják kaja nélkül 3 csoportjuk van: A legjobb esetben akár 24 óráig bírják egy etetéssel, rosszabb esetben csak 18 óráig, azonban szélsőségesen vérmes ragadozók 12 óráig is alig bírják. Etetni csak 4 óránként van lehetőségünk. Ha egy állat nem kap enni, romlik a gazdihoz fűződő viszonya. Itt érdemes megemlíteni ezt: a gazdihoz fűződő viszonyt. Nem túl bonyolult, ha jól bánunk az állatunkkal akkor az a barátunk lesz, ha rosszul, akkor ő sem lesz túl hálás... Az, hogy az állatkánk milyen hangulatban van, a mi kezünkben lesz. A hangulat nevére kattintással változtathatjuk Normál, Deffenzív vagy Agresszív között. Normál állapotban a crit. esélyt növelhetjük valamint csekély módon a blokkolás** nagyságát. Deffenzív hangulatban az állat többször siet majd a segítségünkre, Agresszív hangulatban pedig többet sebez. Az, hogy ezekben a hangulatokban mennyivel jobban véd, mennyivel többet sebez attól függ, milyen a viszon kettőnk között. Ha baráti, akkor erősebb lesz minden hangulatában a kis kedvencünk.
Verekedés közben automatikusan csatlakozik hozzánk, ha már elmúlt 3 napos és megfelelő kondícióban van. Összesen 2 támadást hajthatunk végre vele egy meccs alatt. Ezek után ha védekezünk az állatkával, ő esélyesen blokkolhatja** vagy tompíthatja* a támadást. Ha 20% alá csökken az életereje, automatikusan visszavonul, és nem használhatjuk.
*tompítás = Ha megtámadnak, a petünk segítségünkre futhat és a támadás egy részét "elnyeli" és ő szenvedi el. (alap esély: 15%)
** blokkolás = A teljes sebzést átveszi, kis eséllyel (alap esély: 5%)

 


V. rész: Minden egyéb

Szint lépés
Ha elérsz egy bizonyos tapasztalati pontot akkor szintet KELL lépned, ezt egy kattintással elintézheted. Ilyenkor kapsz 10 elosztható pontot, melyet a Pontosztás oldalon (Adatoknál van rá link) oszthatsz szét tulajdonságaid között. Valamint kapsz 1 SP pontot, melyet a Specifikáció oldalon oszthatsz szét. (Adatoknál SP link). Ha elérsz egy bizonyos tp számot, akkor a szintlépő ablak automatikusan megnyílik bárhova is vet a sors! :)

Biztonságiak
Ha nyomunkban vannak a Biztonságiak 3 választási lehetõségünk van: Vagy megpróbáljuk megkenni õket, és reménykedünk hogy leszállnak rólunk, vagy megpróbálhatunk kereket oldani, vagy sikerül, vagy nem, estleg feladjuk magunkat és ilyenkor csak 1 nap a büntetés Ha börtönbe kerülsz használhatod a lőteret, sulit, vagy kifizetheted az óvadékod! Ha elkapnak, vagy nem sikerül lekenni őket, 2 napot kell fogdában tölteni. (bizonyos vagányság felett akár meg is szökhetünk)

V.I.P
A neveldén lehetőséged van VIP taggá válni.
Nos, erről itt találsz infót: VIP
EMELT DÍJAS SMS TARTALOMSZOLGÁLTATÓI ETIKAI KÓDEX

Pénzrendelés
A neveldén lehetőséged van pénzt szerezni egy emeltdíjas sms-el!
Nos, erről itt találsz infót: Pénzrendelés
EMELT DÍJAS SMS TARTALOMSZOLGÁLTATÓI ETIKAI KÓDEX

Easter Egg
Minden nap, az adott óra adott percében megjelenik valahol egy ilyen: tojás. Aki ezt legelőször megtalálja, és rákattint, az feltörheti a tojást, és elviheti ami benne van. Akárhol számíthattok rá, bárhol megjelenhet. Szerencsés kutatást! ;)

Levelezés
Minden felhasználó rendelkezik privát postaládával. Levelezhetünk más felhasználókkal, és itt értesülhetünk a különböző változásokról, eseményekről. A levelezés azonban nem korlátlan, kvóták vannak, alap felhasználóknak ez 20 levelet jelent, VIP felhasználóknak 50. (bejövő levelek, kifelé korlátlanul küldhetünk) A levelezésre is érvényes a Fórum szabályzat.

Fórum szabályzat
Az oldalon minden regisztrált - nem kitiltott felhasználónak joga van használni a Fórum, Üzenőfal és Levelezés lehetőségeket. Ezen funkciók használata azonban szabályokhoz van kötve, melyeket minden az oldalon regisztrált és a fönti funkciókat használóknak kötelességük elfogadni és betartani, ellenkezőleg akár előzetes figyelmeztetés nélkül bármikor megvonható ezen joguk, akár az oldalról is kitilthatók. A szabályzat nem ismerete nem mentesít senkit a következmények alól.
A fórum, üzenőfal és levelezés használatának szabályai:
a - TILOS olyan kép vagy szöveg beírása, amely: becsületsértő, rágalmazó, az emberi méltóságot sértő, tiltott jelképet tartalmazó, riasztó, fenyegető, obszcén, közönséges, trágár vagy pornográf, ideértve bármely közlést, amely büntetőjogi vagy polgári jogi felelősségre vonást alapoz meg (vagy ilyen eredményre vezető magatartás tanúsítására buzdít) vagy egyébként jogszabályba ütközik;
b - nem megfelelő az oldal közönsége számára (különösen: politikai és vallási tartalmú képek és szövegek), a közönségnek értelmetlen, ésszerűtlen, felesleges, mondanivaló nélküli szöveg, tartalom, képi anyag ("spam");
c - a többi felhasználó megtévesztésére irányul;
d - személyes adatot, különösen telefonszámot tartalmaznak;
e - bármely más személy szerzői jogát, védjegyhez vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jogát sérti;
f - vírust vagy más ártalmas elemet tartalmaz;
g - kereskedelmi célt szolgál, reklámot vagy hirdetést tartalmaz, másokat szolgáltatás igénybevételére, nyújtására vagy adományozásra buzdít;
h - egyéb módon veszélyezteti az oldal zavartalan működését;
i - egyéb módon sérti az üzemeltető érdekeit;

 

Fórum rangok:
0 - csibe
10 - kezdő
25 - HN tag
100 - Kisokos
200 - Megszállott
400 - Fanatikus tag
650 - HN függő
900 - Kvantumzseni
1500 - Ősmoszat
2000 - Chuck Norris

VI. rész: Készítõk

Copyright© 2005 - 2013 Harcos Nevelde Team
Elérhetõségek: info@harcosnevelde.hu